marți, 18 noiembrie 2008

Fara tine.

8 comentarii:

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=yghndcLWK9o&feature=related

Alex spunea...

multumesc... am ascultat ieri cateva melodii de la ei ;)
ai grija de tine !

Anonim spunea...

TU ai grija de tine :)

Alex spunea...

:) promit sa incerc macar ;)

Mihaela Chelaru spunea...

cat de veche este melodia asta! cand eram mai tinerica, "muream" dupa baietii astia :)

Alex spunea...

cand erai tu "tinerica" ? :)
pai eu ce sa mai zic atunci ?

Uite, pe blogul asta o sa gasesti "zgomotele" din mintea mea, zbaterile mele, asa cum pe Small Music vei gasi muzica sufletului si mici amintiri de-ale mele...
mercic de vizite si pentru timpul tau :)

Mihaela Chelaru spunea...

welcome and anytime :) ti-am zis ca mi-a placut de prima data blogul tau, nu mai scapi de mine de acum :D.
da da "tinerica", la 21 ani ai mei...deja ...e grava situatia :))

Alex spunea...

aoleu, pai nu e grava absolut deloc... eu deja am inceput sa albesc :)