sâmbătă, 1 noiembrie 2008

De maine.

10 comentarii:

ploaia_de_stele spunea...

Ascult, zambesc si parca iti simt gandurile ancorate intre imaginar si real intre atingeri si glasuri,clipind de prea multe ori pe minut, cu o blanda sinceritate tradata de pleoapele stangace, cu o durere inchisa in spatele lor...
Cred ca m-am pierdut putin in situatii ipotetice, regasindu-ma intr-un final in muzica cantata de Voltaj.
Pentru ca asculti Voltaj nu m-am putut abtine de la comentarii.

Alex spunea...

:) m-ai desenat frumos...
ai grija de tine si te mai astept cu zgomote sau cu linisti melodioase :) !

ploaia_de_stele spunea...

da,:)asteptam sa-mi raspunzi,noapte frumoasa iti doresc

Alex spunea...

:)
o duminica insorita sa ai !

Mihaela Chelaru spunea...

Imi aduc aminte ca in momentul in care a aparut melodia asta, traiam primele iubiri copilaresti :) Voltaj rullzzz in orice moment!
Si gata, ma duc sa mai citesc si ceva pt facultate, ma acapareaza intru totul blogul tau :).

Alex spunea...

spor la invatat, Mihaela si odihna placuta apoi !

Mihaela Chelaru spunea...

mersi frumos Alex! dar nu stiu cum am facut, so addicted to blog, incat am ramas tot in lumea lui :)
odihna placuta si tie!

Alex spunea...

hmmm, sa stii ca nu tr sa citesti tot intr-o zi, ramana aici si le citesti cand poti :)
o zi usoara sa ai !

Lia D spunea...

Chiar si dupa atatia ani (din 1999 e ceva) si inca imi mai plac de mor cei de la Voltaj.

Alex spunea...

:) auditie placuta, atunci ;) !