joi, 26 februarie 2009

Carnaval de Paris.

The name of the Game: Football.

4 comentarii:

Lia D spunea...

Piesa e faina. Foarte faina.
Si footbalul e fain ;)
Duamne, nu sunt eu cea care spun ca footbalul e fain :))))
Am ajuns sa imi placa footbalul, dupa ce un tiz de nume de-al tau, m-a dus anul trecut, intr-o seara friguroasa de noiembrie, pe stadion. Pai si cine ar fi crezut vreodata in viata asta, ca o sa inceapa sa imi placa tocmai sportul pe care nu puteam sa il sufar? Pai..uite ca a stiut nenea Artza (cum ii spun eu tiz-ului tau de nume) cum si ce sa faca, si acum imi place :)))
PS: Oare s-o fi gandit ca in felul asta e posibil sa nu ne batem cumva, vreodata, pe telecomanda? :))

Alex spunea...

:) da, e posibil si asta... si fotbalul chiar e frumos, acum na, nu stiu daca doar pentru baieti, dar... :)
iar daca te-a dus cumva pe Giulesti sa vezi Rapiduletul... asa nu numai ca ajungi sa iubesti fotbalul, ci chiar te indragostesti de el :)

Lia D spunea...

Hehe, esti rapidist? :)
Nu pe Giulesti am fost, pentru ca Nenea Artza s-a gandit sa imi incep "cariera" pe stadionul unde hahaie cainii, si se "impiedica Nationala" :)))

Alex spunea...

da, tin cu Rapid...
neaparat sa mergi vreodata pe Giulesti, ar fi pacat sa ratezi :)
o seara faina iti doresc !