duminică, 21 decembrie 2008

Gaseste-mi Loc In Inima Ta.

8 comentarii:

Lia D spunea...

Pe cuvant daca nu as cersi si eu un loc in inima cuiva :D

Alex spunea...

:) ma bucur ca te-a pus pe ganduri :)
ai grija de tine ! ;)

Lia D spunea...

De ce???

Alex spunea...

pai poate ai pe cineva in sufletelul tau caruia ai vrea sa ii spui ca ti-e drag si sa il rogi asa zambind sa-ti gaseasca loc in inima lui ;)

Lia D spunea...

Pai..este cineva cum bine spui tu, si eu am spus chiar ieri (e chiar tare faza asta!!) exact asa am spus cum spui tu, ca imi e drag. Numai ca nu e loc.

Lia D spunea...

Ma duc sa "cersesc" in Univers, trebuie sa fie o inima si pentru mine, nu-i asa? :)
Seara frumoasa, Alex!

Alex spunea...

poate o sa fie... trebuie sa fie minuni, mai ales de Craciun ;)
iar daca nu va fi loc, inseamna ca nu e inima in care trebuie sa ajungi cu adevarat ;)
ai grija de tine si sa visezi frumos ! :)

Alex spunea...

si sa nu cersesti niciodata... daca e pentru tine, vei stii ... cel putin asa cred :)
noapte buna !